E-mail розсилка - вид інтернет-маркетингу, що передбачає розсилку листів на адреси електронної пошти з метою донесення до потенційного або існуючого клієнта рекламної інформації. E-mail розсилка - найпопулярніший вид реклами в Інтернеті, що успішно зарекомендував себе в електронній комерції. Головне завдання розсилки по e-mail - донести до адресата максимально повний об'єм інформації про існуючу пропозицію. Розсилка електронних листів допомагає нашим клієнтам просувати свої товари та послуги в Інтернеті з мінімальними фінансовими вкладеннями. У комбінації з послугою 'холодні дзвінки' e-mail розсилка значно підвищує об'єми продажів.
Зручність для Ваших клієнтів
Повний об'єм та візуалізація інформації, переданої в листі.
ненав'язливість подання інформації.
Персоналізація (як правило, до постійного клієнта в листі звернення йде за ім'ям).
Можливість зберігання інформації письмово.
Вигоди для Вас
Завдяки e-mail розсилці Ви можете проінформувати клієнтів про акції та події у Вашій компанії, привітати їх зі святом, запросити на захід, тим самим підвищивши лояльність своїх споживачів.
Можливість нагадати про себе в максимально короткі терміни.
Статистична інформація про ефективність маркетингової кампанії.
Велике охоплення аудиторії, можливість пропозиції своїх товарів або послуг в різних країнах та регіонах.
Низька вартість послуги в порівнянні з іншими видами реклами.
У поєднанні з послугою 'Холодні дзвінки' e-mail розсилка дає можливість відправки комерційних пропозицій для закріплення зацікавленості клієнта.