IVR(Інтерактивне голосове меню) - система записаних голосових вітань та повідомлень для оперативної роботи з клієнтом. Цей сервіс дозволяє в автоматичному режимі дати відповіді на прості питання та при необхідності з'єднати абонента з потрібним відділом або співробітником за допомогою тонального набору.
Зручність для Ваших клієнтів
Можливість самостійного вибору відділу або потрібного співробітника шляхом набору внутрішнього номера.
Цілодобова робота IVR дозволяє клієнтові залишити голосове повідомлення навіть в неробочий час.
Заощадження часу.
Вигоди для Вас
Зниження навантаження на Вашого секретаря або операторів.
Унікальне вітання розташовує до Вас партнера або потенційного клієнта, підвищує престиж компанії.
IVR-система записує голосове повідомлення, що поступило від клієнта в неробочий час, і відправляє його співробітникові компанії будь-яким зручним способом.
Можливість інформування клієнтів про акції та новини компанії під час очікування відповіді операторів.
У разі, якщо усі оператори зайняті, IVR повідомляє клієнта про час очікування з проханням почекати на лінії.