Віртуальний секретар - це віддаленний відділ, що виконує роботу по прийому і коректній обробці усіх вхідних дзвінків. Фахівці віртуального секретаріату спілкуються з клієнтами від імені Вашої компанії, ідентифікують та розподіляють дзвінки між співробітниками або відділами, ведуть облік усіх звернень і фіксують отриману інформацію.
Передумови використання послуги
Наявний в компанії секретаріат не встигає отримати усі дзвінки в силу інших робочих обов'язків (робота з документами, прийом клієнтів, організація робочого дня керівника).
Наявність в компанії великої кількості співробітників і відділів.
Значний потік дзвінків, пов'язаних з необхідністю з'єднання клієнта з потрібним йому відділом або співробітником.
Велике число і територіальне поширення офісів Вашої компанії.
Зручність для Ваших клієнтів
Відсутність нудного очікування на лінії.
Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
Оперативне перенаправлння дзвінка на потрібного співробітника або відділ, виходячи з суті звернення клієнта.
Розмова з клієнтом будується максимально тактовно та ввічливо.
Вигоди для Вас
Ми захищаємо співробітників та керівництво Вашої компанії від непотрібних дзвінків (балощі, рекламні пропозиції і т. д.) .
Оперативний розподіл дзвінків підвищує Ваш імідж та якість обслуговування.
Об'єднання відділів та представництв в єдиний віртуальний офіс.
Ми ведемо звітність усіх дзвінків, завдяки якій Ви маєте уявлення про продуктивність та навантаження усіх відділів і представництв.
Завдяки доступу до CRM - системи, ви можете прослухати усі аудіозаписи розмов наших фахівців та оцінити якість їх роботи.