Служба клієнтської підтримки - сервіс, що дозволяє клієнтам залишатися на зв'язку зі своїм постачальником продукції або послуг та вирішувати виникаючі технічні питання по мірі їх надходження. На відміну від послуги 'Гаряча лінія', служба клієнтської підтримки передбачає детальнішу консультацію клієнта з технічних або проблемних питань.
Передумови використання послуги
Необхідність в забезпеченні клієнта якісною інформаційно-технічною підтримкою з детальною консультацією з будь-яких питань.
Специфіка Вашого продукту вимагає додаткової консультації клієнтів по телефону.
В компанію поступає велика кількість дзвінків з технічних питань, які можна вирішити в режимі телефонної розмови.
Зручність для Ваших клієнтів
Відсутність нудного очікування на лінії.
Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
Розмова з клієнтом будується максимально тактовно та ввічливо.
Звернення клієнта фіксується коректно з урахуванням усіх його побажань.
Можливість вирішення виникаючої проблеми у будь-який час дня і ночі.
Вигоди для Вас
Можливість вирішити різні незначні питання в телефонному режимі, без участі Ваших фахівців високого рівня.
Якісна та швидка консультація з технічних питань позитивно впливає на імідж Вашої компанії.
Постійно зростаючий рівень сервісу збільшує лояльність ваших клієнтів.
Служба клієнтської підтримки працює 24 години в добу як в робочі, так і у вихідні дні, що гарантує доступність Вашої компанії у будь-який час.
Єдина лінія клієнтської підтримки для усіх регіонів країни.
Детальна звітність про усі дзвінки, що отримали, дозволяє виявити вразливі місця Вашого бізнесу.
Ми надаємо Вам доступ до CRM-системи з можливістю прослуховування усіх аудіозаписів розмов та моніторингу роботи операторів.