Про компанію
    • Вакансії
    • Контакти
    • Вартість послуг
    Вихiднi сервіси
    • Холодні дзвінки
    • Опитування і анкетування
    • Актуалізація баз даних
    • Інформування
    • Робота з боржниками
    • Запрошення на заходи
    Вхiднi cервіси
    • Гаряча лінія
    • Клієнтська підтримка
    • Віртуальний секретар
    • Віртуальний відділ продажів
    Додаткові послуги
    • Голосові повідомлення
    • Інтерактивне голосове меню
    • E-mail-розсилка
    Вакансії
    Контакти
eng | рус | укр

аутсорсинговий контакт центр
аутсорсинговий контакт центр
На головну сторинку
Про компанію Про компанію Вакансії Вакансії Вартість послуг Вартість
 послуг

Вихiднi сервіси

Вхiднi cервіси

Додаткові послуги


+380 99 765 83 28, info@callibri.com.ua

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Коротке пояснення послуги

  • Гаряча лінія - це сервіс по обробці потоку вхідних дзвінків, що поступають в компанію з різних причин. Послуги гарячої лінії підвищують лояльність споживачів до Вашої компанії і демонструють високу ефективність під час проведення рекламних та PR компаній.
  • Для отримання будь-якої інформації, що цікавить, по продукту клієнтові досить взяти в руку телефон, набрати номер Вашої гарячої лінії, поставити питання та в режимі реального часу отримати на нього вичерпну відповідь.
  • Під час роботи гарячої лінії співробітники нашого колл - центру оперативно консультують клієнтів і при необхідності отримують зворотний зв'язок з метою її подальшого застосування в маркетингових дослідженнях.
  • Завдяки високому технічному оснащенню колл-центра CALLibri та професіоналізму операторів, усі вхідні дзвінки отримуються максимально швидко, а клієнти отримують якісно новий рівень сервісу.
  • Гаряча лінія - показник поваги до Ваших клієнтів.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Передумови використання послуги

  • Велика кількість дзвінків споживачів, пов'язана з товарами/послугами, що надаються Вами або акціями, що проводяться.
  • Необхідність в організації цілодобової інформаційної підтримки клієнтів.
  • Специфіка Вашого продукту вимагає додаткової консультації клієнтів по телефону.


Зручність для Ваших клієнтів

  • Відсутність нудного очікування на лінії.
  • Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
  • Розмова з клієнтом будується максимально тактовно та ввічливо.
  • Уся інформація про клієнта фіксується коректно з урахуванням усіх його побажань.
  • Розгорнута консультація з усіх питань, що цікавлять, не виходячи з будинку.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Вигоди для Вас

  • Гаряча лінія працює 24 години в добу як в робочі, так і у вихідні дні, що гарантує доступність Вашої компанії у будь-який час.
  • Якісна та швидка консультація позитивно впливає на імідж Вашої компанії.
  • Ми беремо на себе приймання вхідних дзвінків, надаючи можливість Вашим фахівцям займатися своєю основною роботою.
  • Постійно зростаючий рівень обслуговування та цілодобовий режим роботи збільшують лояльність ваших клієнтів.
  • Єдина інформаційна лінія для усіх регіонів країни.
  • Детальна звітність про усі дзвінки, що отримали.
  • Ми надаємо Вам доступ до CRM- системи з можливістю прослуховування усіх аудіозаписів розмов та моніторингу роботи операторів.

      Про компанію
      Вакансії
      Контакти
      Вартість послуг
      Вихiднi сервіси
      Холодні дзвінки
      Опитування і анкетування
      Актуалізація баз даних
      Інформування
      Робота з боржниками
      Запрошення на заходи
      Вхiднi cервіси
      Гаряча лінія
      Клієнтська підтримка
      Віртуальний секретар
      Віртуальний відділ продажів
      Додаткові послуги
      Голосові повідомлення
      Інтерактивне голосове меню
      E-mail-розсилка