Гаряча лінія - це сервіс по обробці потоку вхідних дзвінків, що поступають в компанію з різних причин. Послуги гарячої лінії підвищують лояльність споживачів до Вашої компанії і демонструють високу ефективність під час проведення рекламних та PR компаній.
Для отримання будь-якої інформації, що цікавить, по продукту клієнтові досить взяти в руку телефон, набрати номер Вашої гарячої лінії, поставити питання та в режимі реального часу отримати на нього вичерпну відповідь.
Під час роботи гарячої лінії співробітники нашого колл - центру оперативно консультують клієнтів і при необхідності отримують зворотний зв'язок з метою її подальшого застосування в маркетингових дослідженнях.
Завдяки високому технічному оснащенню колл-центра CALLibri та професіоналізму операторів, усі вхідні дзвінки отримуються максимально швидко, а клієнти отримують якісно новий рівень сервісу.
Гаряча лінія - показник поваги до Ваших клієнтів.
Передумови використання послуги
Велика кількість дзвінків споживачів, пов'язана з товарами/послугами, що надаються Вами або акціями, що проводяться.
Необхідність в організації цілодобової інформаційної підтримки клієнтів.
Специфіка Вашого продукту вимагає додаткової консультації клієнтів по телефону.
Зручність для Ваших клієнтів
Відсутність нудного очікування на лінії.
Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
Розмова з клієнтом будується максимально тактовно та ввічливо.
Уся інформація про клієнта фіксується коректно з урахуванням усіх його побажань.
Розгорнута консультація з усіх питань, що цікавлять, не виходячи з будинку.
Вигоди для Вас
Гаряча лінія працює 24 години в добу як в робочі, так і у вихідні дні, що гарантує доступність Вашої компанії у будь-який час.
Якісна та швидка консультація позитивно впливає на імідж Вашої компанії.
Ми беремо на себе приймання вхідних дзвінків, надаючи можливість Вашим фахівцям займатися своєю основною роботою.
Постійно зростаючий рівень обслуговування та цілодобовий режим роботи збільшують лояльність ваших клієнтів.
Єдина інформаційна лінія для усіх регіонів країни.
Детальна звітність про усі дзвінки, що отримали.
Ми надаємо Вам доступ до CRM- системи з можливістю прослуховування усіх аудіозаписів розмов та моніторингу роботи операторів.