Запрошення на заходи - це донесення клієнтові конкретної інформації про майбутню конференцію, виставку, форум. В процесі роботи оператори call- центру CALLibri здійснюють дзвінки потенційним учасникам, запрошують їх на заходи і формують базу цих учасників. Усі дані про учасників деталізуються та відправляються Вам.
Передумови використання послуги
Необхідність донести конкретну інформацію максимальної кількості клієнтів, проінформувати їх про майбутній форум, конференцію, виставку і так далі.
Зареєструвати потенційних відвідувачів того або іншого заходу.
Відсутність кадрів і технічних ресурсів для самостійної роботи щодо запрошення на заходи.
Зручність для Ваших клієнтів
Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
Отримання вичерпної інформації про захід та його учасників.
Можливість висловити свою думку про Вашу компанію.
Зворотний зв'язок, спрямований на поліпшення сервісу.
Розмова з клієнтом будується максимально тактовно, не викликаючи негативу.
Вигоди для Вас
Запрошення і реєстрація по телефону максимальної кількості гостей та учасників заходу будь-якого профілю в стислі терміни.
Ми захищаємо Ваших співробітників від рутинної роботи щодо запрошення клієнтів на заходи.
Зводимо до мінімуму кількість відмов шляхом відпращювання заперечень клієнта.
Підвищення репутації Вашої компанії та встановлення високих стандартів роботи з клієнтами.
В результаті роботи отримуємо дані про кількість відвідувачів та учасників заходу, що прийняли запрошення.
Ми гарантуємо конфіденційність усієї отриманої інформації.