Інформування - це донесення клієнтові конкретної інформації про подію або акції за допомогою телефонних дзвінків. Послуга інформування клієнтів використовується у тому випадку, коли Вам необхідно в максимально стислі терміни повідомити клієнтів про майбутню подію - акції, знижки, вихід нового продукту і так далі.
Передумови використання послуги
Необхідність проінформувати клієнтів (як існуючих, так і потенційних) про майбутню подію - наприклад, про акції, знижки, про презентацію нового продукту і так далі.
Отримання інформації про реакцію клієнта на майбутню подію або вихід на ринок нового продукту.
Необхідність в донесенні інформації з максимальною швидкістю та найбільшим охопленням аудиторії.
Відсутність кадрів та технічних ресурсів для самостійного інформування клієнтів в короткі терміни.
Зручність для Ваших клієнтів
Спілкування з живою людиною, а не з роботом.
Отримання вичерпної інформації про новий продукт або акцію.
Можливість висловити свою думку про Вашу компанію.
Зворотний зв'язок, спрямований на поліпшення сервісу.
Вигоди для Вас
Якісне проведення рекламної кампанії в стислі терміни.
Оперативний зворотний зв'язок та фіксація усіх результатів розмови в звіті.
Підвищення лояльності серед існуючих клієнтів, пошук нових та встановлення тісної співпраці з ними.
Ми забезпечуємо підтримку високих стандартів в роботі з клієнтами.
Дотримується повна конфіденційність отриманих даних.
Ми захищаємо Ваших співробітників від рутинної роботи по інформуванню клієнтів.
Можливість отримати інформацію про реакцію клієнтів на вашу пропозицію.