Холодні дзвінки - маркетингова стратегія, спрямована на пошук і залучення потенційних (іншими словами, холодних) клієнтів за допомогою телефонних дзвінків.
В результаті вихідного телемаркетингу встановлюється контакт з цільовою аудиторією, проводиться презентація Ваших послуг з урахуванням конкурентних переваг, з'ясовується міра зацікавленості, а потім проводиться активна робота з усіма питаннями і запереченнями клієнта.
Якщо клієнт зацікавлений у Ваших послугах або продукті, ми організовуємо його контакт з представником Замовника (зустріч, переклад холодного дзвінка на менеджера та ін.).
Усі отримані дані (рівень зацікавленості, причини відмови від відправки комерційної пропозиції і так далі) заносяться в інформаційну систему для подальшого аналізу.
Передумови використання послуги
Необхідність в підвищенні кількості особистих контактів з потенційним клієнтом та збільшенні об'єму продажів.
Можливості вже існуючих маркетингових каналів (реклама, Інтернет та ін.) вичерпали себе або недостатньо ефективні.
Зручність для Ваших клієнтів
Наші професійні оператори максимально коректно та ввічливо презентують Вашу пропозицію по телефону, не викликаючи негативних емоцій.
Клієнт отримує якнайповнішу інформацію про усі вигоди Вашої пропозиції.
Клієнт сам вибирає найбільш слушний час для зв'язку з Вашим фахівцем.
Завдяки тому, що основна частина угоди здійснюється по телефону, клієнт економить свій та Ваш час.
Вигоди для Вас
Найважче в процесі продажів - пошук первинних (холодних) контактів. Функцію первинних контактів з Вашою цільовою аудиторією ми беремо на себе.
В результаті, Ваші менеджери контактують з клієнтами, які вже інформовані про товари/послуги та мають первинну зацікавленість.
Клієнтська база Вашої компанії розширюється, а продажі збільшуються.
Окрім цього, Ви отримуєте інформацію про реакцію цільової аудиторії на Вашу пропозицію та ситуації на ринку.
Актуалізована в результаті холодного обзвона база працюватиме на Вас на протязі як мінімум 3-6 місяців.
Зводимо до мінімуму кількість відмов шляхом відпрацювань заперечень клієнта.